Warning: Undefined array key "opt-slider" in /home/flydow/sociallapps/wp-content/themes/downloadsocial-exclusive/header.php on line 125

دانلود ویدیو از یوتیوب رایگان (بهترین سایت دانلود از یوتیوب 2024)

یوتیوب این روزا دیگر به یک دانشگاه مجازی تبدیل شده که از سراسر دنیا آموزش های مختلفی در آن قرار داده میشود. گاهی اوقات شما نیاز به دانلود ویدیو از یوتیوب دارید تا بتوانید برخی از ویدیو های آموزشی یا هر ویدیو دیگری که لازم دارید به صورت آفلاین مشاهده کنید. برای انجام این کار حتما باید از ابزار های سوم شخص استفاده کنید تا بتوانید ویدیو های یوتیوب را ذخیره کنید. ما در این مقاله آموزشی از دانلود سوشال قرار است بهترین روش های برای ذخیره ویدیو از یوتیوب را به شما آموزش دهیم.

دانلود ویدیو از یوتیوب رایگان (بهترین سایت دانلود از یوتیوب 2024)

یکی از بهترین روش های برای ذخیره فیلم از یوتیوب استفاده از وب اپلیکیشن هاست که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در هر دستگاهی این کار را بدون هیچ محدودیت و دردسری به صورت رایگان انجام دهید. در ادامه با 3 سایت دانلود ویدیو از یوتیوب آشنا خواهیم شد که در این حوزه بهترین هستند.

دانلود از یوتیوب با GiveFastLink.com

گیوفست لینک به شما این امکان را میدهد تا به تعداد نامحدود اقدام به دانلود محتوا از شبکه های اجتماعی کنید. استفاده از این ابزار هیچ هزینه ای برای شما ندارد. برای دانلود ویدیو از یوتیوب با استفاده از وب اپلیکیشن گیوفست کافی است تا مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

1. وارد یوتیوب شوید و ویدیو که قصد ذخیره کردن آن را دارید باز کنید. حالا کافی است تا لینک ویدیو را کپی کنید.

2. در این مرحله یکی از مرورگر های خود را اجرا و عبارت Givefastlink را جستجو کنید. به نتیجه اول بروید. (برای راحتی کار روی لینک givefastlink.com کلیک کنید.)

3. حالا کافی است تا فقط در کادر مشخص لینک کپی شده ویدیو را که در ابتدا کپی کرده بودید وارد (Paste) کنید. سپس دکمه سبز رنگ Download را بزنید.

4. کمتر از 10 ثانیه سایت یک لیست برای شما به نمایش در می آورد که حاوی لینک های دانلود ویدیو در کیفیت های مختلف است. حالا شما میتوانید ویدیو خود را با کیفیت دلخواه ذخیره کنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب با سایت Flydownloader

یکی دیگر از سایت های دانلود فیلم از Youtube فلای دانلود از است. این سایت با داشتن رابط کاربری ساده و روان این امکان را به شما میدهد تا ویدیو های خود را از یوتیوب رایگان دانلود کنید. برای دریافت لینک دانلود ویدیو ها از یوتیوب کافی است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

1. اپلیکیشن یوتیوب یا سایت آن را باز کنید. ویدیو که قصد دانلود آن را دارید، بیابید و لینک آن را کپی کنید.

2. به مرورگر بروید و عبارت Flydownloadr را جستجو کنید. یا به طور مستقیم روی لینک کلیک flydownloader.com کنید تا بطور مستقیم وارد سایت فلای دانلودر شوید.

3. در صفحه باز شده، لینک ویدیو را که کپی کرده بودید در کادر مشخص شده وارد کنید و سپس روی دکمه Download کلیک کنید.

4. کمی صبر شما را به لینک دانلود ویدیو از یوتیوب میرساند. پس از چند ثانیه لیستی از لینک های دانلود ویدیو برای شما نمایش داده میشود تا بتوانید در کیفیت های دلخواه ویدیو خود را از یوتیوب دریافت کنید.

دانلود فیلم از یوتیوب با سایت savefrom.net

همانطور که تا اینجا متوجه شدید، استفاده از سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب راحترین انتخاب برای ذخیره ویدیو ها از یوتیوب میباشد که قراره در ادامه با سایت savefrom.net برای این کار آشنا شویم. برای استفاده از این سایت کار آنچنان سختی ندارید و کافی است تا مراحلی که در ادامه گفته میشود را به درستی انجام دهید.

1. نیاز به لینک ویدیویی داریم. برای همین کار وارد یوتیوب شوید و لینک ویدیو را با زدن رو گزینه اشتراک کپی کنید.

2. وارد سایت savefrom.net شوید و لینک ویدیو را در کادر مشخص شده وارد کنید.

3. روی گزینه download با باکس سبز رنگ کلیک کنید و منتظر بمانید.

4. لینک های دانلود ویدیو برای شما آماده است و شما میتوانید به راحتی ویدیو خود را از یوتیوب ذخیره کنید.

سخن پایانی

بدون شک تا قبل از خواندن این آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب برای این انجام این کار دچار چالش های زیادی شده اید. ما در این مقاله از اندرویکده سعی کردیم در کنار معرفی و دانلود برنامه یوتیوب به شما آموزش دهیم که چگونه و چطور ویدیو های خودتان را بدون پرداخت به هیچ هزینه ای دانلود و ذخیره کنید.

سوالات متداول

نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب به چه صورت است؟

ما در این آموزش نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب را به طور کامل توضیح داده ایم. برای این کار کافی است تا لینک ویدیو مورد نظر خود را داشته باشید و با استفاده از یکی از ابزار های معرفی شده ویدیو خود را به راحتی از یوتیوب دانلود و ذخیره کنید.

برای دانلود ویدیو از یوتیوب باید هزینه ای پرداخت کنیم؟

خیر، تمامی سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب معرفی شده در این آموزش کاملا رایگان است و شما میتوانید بدون هیچ گونه هزینه ای این کار را انجام دهید.

آیا برای استفاده از سایت های معرفی شده در دفعات دانلود محدودیت داریم؟

شما به دفعات میتوانید اقدام به دانلود ویدیو از یوتیوب با استفاده از این سایت ها کنید و هیچ گونه محدودیتی هم در دفعات استفاده ندارید.

برای دانلود ویدیو از یوتیوب باید از تحریم گذر ها باید استفاده کنیم؟

بله، به دلیل فیلترینگ یوتیوب شما باید از ابزار های تحریم گذر استفاده کنید.